Posts Tagged ‘wireman’

Tak tau nak kata apa….. korang kata lah dalam hati masing-masing…

Cara salah pemasangan pengatur kelajuan kipas

Kalau ikut sumber dari emel, jenis kipas, bentuk siling, boleh dikatakan lokasi ‘kejadian’ ni di Malaysia, cuma pengirim emel tu kata; “done by wireman from bangla”. Lepas tu dia kata; “Ha ha haaaaaaaaaaaa… sakit perut , gelak”…..

Aku lak kata, hanya Orang Kompeten Mengenal Elektrik, jadi benda-benda elektrik ni bagi la kat yang pakar iaitu Orang Kompeten Elektrik!