Keselamatan Elektrik

Posted: 8 Julai 2009 in Elektrik, Pengetahuan Am, Technical
Tags: , , , , , ,

stupid1

Anak sapa la ni ek? Cuba perhatikan, apa masalah dengan gambar di atas ni? Dapat? Ya betul, yang ada bulatan merah……

…… kot iya pun nak bersuka ria, jangan la sampai jadi bodoh macam mereka.

Walaupun air bukanlah pengalir arus elektrik yang paling baik, ia masih boleh mengalirkan elektrik dan dalam jumlah yang boleh membunuh!

Jadi, moral of the story is, don’t you ever do this at home or at your friend’s home or your parent’s home or at your in-law’s home or anywhere in the whole world or entire galaxy! Ingatlah orang yang tersayang…..🙂

Komen-komen
  1. Affuan berkata:

    ini dipanggil, nak mampus. hehe.

    Saiful:

    Hu…hu…hu….

  2. Khairuddin berkata:

    Ini dikatakan mandi – manda ala fear factor.. haha..

    Saiful:

    ha….ha….ha….
    tak boleh guna tajuk tu, copyrights…
    kena guna “STUPID FACTOR”.

  3. kiey berkata:

    pandai sungguh mu khairuddin!!!

  4. SINGAMARAJA berkata:

    Salam ziarah dari Singamaraja

    Saiful:

    Salam…………..
    Singgah selalu…

  5. Mr. Ilarijs berkata:

    Not smart😀

    Saiful:

    wakakakakakaka…..

  6. jeffrydeen07 berkata:

    belajar teori saja tak cukup….. jadi kena la buat praktikal dan uji kaji…silap calculation……jadi
    ELECTRICMAN….boleh join spiderman.AMARAN:jangan buat dah macam ni.

  7. Mohd Razib berkata:

    Assalamualaikum sahabat lama….

    Alamak….lama tak jumpa ko bro.

    Nanti aku email kat ko…sini tak privacy la..hehehe

    Regards;
    Mohd Razib Ramili

    Saiful;

    Wassalam…..

    Puas aku mencari, baru dapat ko sorang bro @ Bomba … ha…ha…ha…..(EDI IKMJB 96-98).

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s